Αυτό το σάιτ χρησιμοποιεί Κώδικα Καταγραφής (ΚωK ή cookies)  κυρίως για προβολή διαφημίσεων της Google  - Μάθετε περισσότερα...

Επιμέλεια ιστοχώρου Διον.Κ.Παρούτσας

 
 


 ΑρχικήΕπικοινωνία | Ταυτότητα | Πλοήγηση | Downloads


 
 


Project : Φωτογραφία - Ανακαλύπτω, μαθαίνω, χειρίζομαι 

 

Τάξη  : 

  Δ΄ - 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου

Δάσκαλος  : 

  Διον.Κ.Παρούτσας

Project  : 

  Φωτογραφία : Γνωριμία - Τεχνικές - Δράση

Περίοδος Υλοποίησης :

  Μάρτιος - Απρίλιος 2002

 

 

 

 

 

 

Φωτογραφίες με την Πολαρόιντ

 

Θέμα :   Ο φίλος μου ο Θωμάς

Ομάδα:  Θ.Δημητρόπουλος, Β. Βούρτσας

Λάθη :   Ο κορμός του δέντρου και το σίδερο μπροστά

Σωστά:  Ωραίο φόντο, σωστό πλάνο, ευχάριστη όψη

Θέμα:    Νηπιαγωγείο

Ομάδα:  Ελ.Χειμάρα - Μελίνα Κουρκούνη

Λάθη:    Η φωτογραφία είναι "στημένη". Το κάθισμα  εμποδίζει

Σωστά:  Ωραία χρώματα, Καθαρή εικόνα Σωστό πλάνο

Θέμα :   Ο φίλος μου ο Σάκης

Ομάδα:  Ν.Μακρής - Θ. Ζιωζιός

Λάθη :   Μακριά το θέμα, τα σκαλιά"χτυπάνε" λίγο άσχημα.

Σωστά:  Ωραίο φόντο, σωστή η ιδέα να φαίνεται το σχολείο

Θέμα:    Η πρώτη τάξη

Ομάδα:  Ελ. Βονόρτα - Χαρ. Χατζόπουλος

Λάθη :   Η φωτογραφία είναι "κουνημένη"

Σωστά:  Ωραία χρώματα, σωστό  πλάνο. Αίσθηση "ζωντάνιας"

Θέμα :   Ο φίλος μου ο Παναγιώτης

Ομάδα: Παν. Κατσούδας - Βασ. Μπίκας

Λάθη :  Μακριά το θέμα, το δέντρο είναι μεγάλο και "καλύπτει" τοπρόσωπο

Σωστά: Σταθερή λήψη, παράλληλες γραμμές Καλός φωτισμός

Θέμα:    Ο Γιάννης στο προαύλιο

Ομάδα:  Ελ. Χειλά, Γιάννης Τσούμας

Λάθη :   Τραβηγμένη λίγο αριστερά, αφού δεν έχει κάτι συγκεκριμένο στο φόντο

Σωστά:  Όμορφα  χρώματα, "σέπια" που δείχνουν "παλιά" φωτογραφία.

Θέμα :  Ο κύριος διευθυντής

Ομάδα: Γ. Δεληγεωργόπουλος, Ν. Γεωργαλής

Λάθη : Το φως του φλας στην ντουλάπα

Σωστά: Σωστή στάση, καλό φως, παράλληλο κράτημα, εκφραστικότητα θέματος

Θέμα:    Η δευτέρα τάξη

Ομάδα:  Άννη Νείλα - Ειρήνη Γκαρίλα

Λάθη :   Το ένα παιδάκι έχει το χέρι  στο στόμα και ένα άλλο έχει κλειστά τα μάτια

Σωστά:  Όμορφα  χρώματα, σωστό στήσιμο, παράλληλες  γραμμές

Θέμα :   Ο χειμώνας φεύγει

Ομάδα:  Α. Αναστασόπουλος, Γ. Αυγέρης

Λάθη :  

Σωστά:  Το χρώμα στον ουρανό εκφράζει το θέμα. Το δέντρο οδηγεί    το βλέμμα ψηλά και είναι "αντίβαρο" στο "ψυχρό" σχολείο

Θέμα:    Το σχολείο μου

Ομάδα:  Θ. Φακίτσας - Δημ. Χαλκιάς

Λάθη :  

Σωστά:  Καθαρή εικόνα, χωρίς περιττά στοιχεία. Έχει "δημοσιογραφικό" χαρακτήρα

Θέμα :   Οι δάσκαλοί μου

Ομάδα:  Ελ. Χειμάρα

Λάθη :   Πολύ φως από πίσω. Ένα"ξένο" πρόσωπο στο πλάνο.

Σωστά: Υπάρχει σωστή ατμόσφαιρα φιλίας - Γελαστά πρόσωπα

Θέμα:    Ο φίλος μου ο Γιώργος

Ομάδα:  Γ.Μιχαλόπουλος, Γ.Παπακωνσταντίνου

Λάθη :   Το θέμα είναι μακριά Το φόντο δεν είναι όμορφο

Σωστά:  Καλός φωτισμός. Όμορφα χρώματα χαρούμενη διάθεση.

 
 

Βιβλιογραφική αναφορά:

Παρούτσας Δ.,Κ., (2002) Project  Φωτογραφία : Ανακαλύπτω, μαθαίνω, χειρίζομαι , ανακτήθηκε την από http://paroutsas.jmc.gr/project/index.htm

 
     
     
 
 
  Σημείωση :
 Όλα τα παραπάνω καθώς και οι υπόλοιπες πληροφορίες, σχετικά με τη φωτογραφία περιέχονται στο "Βιβλίο της Έγχρωμης Φωτογραφίας" του Adrian Bailay & Adrian Holloway, εκδόσεις Grapholine, Trilofos, Thessalonikiείναι και είναι copyright της Dorling Kindesley Limited, London, από το 1979. Για την ελληνική γλώσσα και για όλο τον κόσμο © 1983, Σταύρος Μωρεσόπουλος. Στην ιστοσελίδα αυτή παρέχονται ενδεικτικά ως βιβλιογραφία στην παρούσα ακαδημαϊκή εργασία και έχουν έννοια απλής αναφοράς στο συγκεκριμένο βιβλίο.
 
     
     
 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΪΤ

 Καθημερινή Διδακτική
[Η λειτουργία του Μονοθέσιου Σχολείου] [Η διδακτική των μαθημάτων στα ολιγοθέσια σχολεία] [Κατανομή του χρόνου στα ολιγοθέσια και μονοθέσια σχολεία] [Προγραμματισμός ευέλικτης ζώνης και ένταξη στο πρόγραμμα] [Η διατήρηση της Πειθαρχίας στην τάξη] [Υπολογισμός κανονικής προϋπηρεσίας] [Πρόγραμμα υπολογισμού προϋπηρεσίας ωρομισθίων] [Πρόγραμμα υπολογισμού κατανάλωσης υγρών καυσίμων]
 Αυτόνομες Ενότητες
[Πελοποννησιακός Πόλεμος:  Βραβευμένο Παιχνίδι] [Τουριστικός Οδηγός Ευρυτανίας] [Ναρκωτικά: Πρόληψη και αντιμετώπιση] [Αρχές Γλωσσολογίας] [Οι ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί] [Ο ρόλος της οικογένειας στην ανάπτυξη του παιδιού] [Πρώτες Βοήθειες] [Σχέδια Μαθημάτων για την προαγωγή της προστασίας των παιδιών] [Υπολογισμός Μορίων: Ποια σχολή να διαλέξω;] [Υπολογισμός Αναγνωσιμότητας Κειμένων]
 Επιστημονικά   Θέματα
[Διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας] [Διδακτική της Γλώσσας] [Πειράματα και διευκρινήσεις στα Φυσικά] [Διδακτική της Ιστορίας] [Οδηγίες για τη διδασκαλία της έκθεσης] [Οδηγός για τη σύνταξη ενός βασικού δοκιμίου] [Διδακτική των Φυσικών Επιστημών] [Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης] [Γίνετε ποιητές: Στοιχεία στιχουργικής] [Υπολογιστής Αναγνωσιμότητας Κειμένων[Συγκριτική Παιδαγωγική ] [Μια έρευνα πάνω στη γνωστική ανάπτυξη] [Ψυχολογία] [Ειδική Αγωγή] [Στασιμότητα και απόρριψη του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο] [Αλλαγές στην ταυτότητα του παιδιού και του εφήβου] [Εκπαίδευση και γνωστικές αλλαγές στη Μέση Παιδική Ηλικία] [Γενετικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες στη γλωσσική ανάπτυξη] [Η υποχρεωτικότητα φοίτησης στο Νηπιαγωγείο ] [Διαφορές συμβατικής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ] [Εκπαίδευση ενηλίκων: Προβλήματα και θεωρητικές απόψεις] [Αναζήτηση πληροφοριών στον παγκόσμιο ιστό] [Επιθετικότητα στο σχολείο] [Διαπολιτισμική Διάσταση στην Εκπαίδευση:  Η μελέτη περίπτωσης δύο δημοτικών σχολείων στην Σουηδία]
Ύλη για Διδασκαλεία & Εξετάσεις
[Εξεταστέα Ύλη  για τα Διδασκαλεία ] [Σημειώσεις Διδακτικής] [Σημειώσεις Ψυχολογίας] [Σημειώσεις Λογοτεχνίας ] [Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης] [Τι σημαίνει διαχείριση της Αλλαγής] [Η ψυχολογία των κινήτρων]
Ευέλικτη Ζώνη
[Θεωρητικό Υπόβαθρο] [Η Ευέλικτη Ζώνη στο Νηπιαγωγείο] [Τα προαιρετικά προγράμματα γενικά] [Σχέδιο Εργασίας:] [Φωτογραφία] [Σχέδιο Εργασίας: Ο μήνας Ιανουάριος] [Σχέδιο Εργασίας: "ΑΓΓΕΙΑ: Από το χτες στο σήμερα"] [Σχέδιο Εργασίας: Η δημιουργία των Εποχών του Έτους ] [Σχέδιο Εργασίας: Οι σεισμοί στον τόπο μου] [Μάθετε τον κώδικα Μορς] [5 ρώσικα παραμύθια σε εικονογράφηση Ιβάν Μπιλίμπιν]
Διάφορα τεστ κουίζ και παιχνίδια
[Παιχνίδια - Διάφορα Χρήσιμα- Τεστ Ευφυΐας και προσωπικότητας]
 
 

Επισκέψεις από 1-1-2005: