Αυτό το σάιτ χρησιμοποιεί Κώδικα Καταγραφής (ΚωK ή cookies)  κυρίως για προβολή διαφημίσεων της Google  - Μάθετε περισσότερα...

Επιμέλεια ιστοχώρου Διον.Κ.Παρούτσας

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσαρμοσμένη αναζήτηση
 
   
   

 

 

 

 

 

 

 
   
   

Περιεχόμενα Ενότητας

Περιεχόμενα Ιστοχώρου

 Καθημερινή Διδακτική Πρακτική

 Η λειτουργία του Μονοθέσιου Σχολείου

 Η διδακτική των μαθημάτων στα ολιγοθέσια σχολεία

Κατανομή του χρόνου στα ολιγοθέσια και μονοθέσια σχολεία

Προγραμματισμός ευέλικτης ζώνης και ένταξη στο πρόγραμμα

Η διατήρηση της Πειθαρχίας στην τάξη

 Αυτόνομες Ενότητες

 Επιστημονικά   Θέματα

Διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας

Διδακτική της Γλώσσας

Πειράματα και διευκρινήσεις στα Φυσικά

Διδακτική της Ιστορίας

 Οδηγίες για τη διδασκαλία της έκθεσης

Οδηγός για τη σύνταξη ενός βασικού δοκιμίου

Διδακτική των Φυσικών Επιστημών

Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης

Γίνετε ποιητές: Στοιχεία στιχουργικής

Συγκριτική Παιδαγωγική

Μια έρευνα πάνω στη γνωστική ανάπτυξη

Ψυχολογία

Ειδική Αγωγή

Στασιμότητα και απόρριψη του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο

Αναζήτηση πληροφοριών στον παγκόσμιο ιστό

Επιθετικότητα στο σχολείο

Ύλη για Διδασκαλεία & Εξετάσεις

Εξεταστέα Ύλη  για τα Διδασκαλεία

Σημειώσεις Διδακτικής

Σημειώσεις Ψυχολογίας

Σημειώσεις Λογοτεχνίας

Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Τι σημαίνει διαχείριση της Αλλαγής

Η ψυχολογία των κινήτρων

Ευέλικτη Ζώνη

Θεωρητικό Υπόβαθρο

Project Φωτογραφία

Τα προαιρετικά προγράμματα γενικά

Σχέδιο Εργασίας: Ο μήνας Ιανουάριος

Σχέδιο Εργασίας: "ΑΓΓΕΙΑ: Από το χτες στο σήμερα"  

Η Ευέλικτη Ζώνη στο Νηπιαγωγείο

 

Οι φυσικές γλώσσες - Κοινά χαρακτηριστικά

Επίλογος

 Φαίνεται απίθανο το γεγονός ότι όλες οι γλώσσες, οι χιλιάδες γλώσσες που μιλούνται σήμερα, και οι οποίες είναι ακατανόητες μεταξύ τους, παρουσιάζουν τόσα πολλά κοινά χαρακτηριστικά!

 Κι όμως τα χαρακτηριστικά αυτά δεν εμφανίστηκαν τώρα, παρουσιάστηκαν με την εμφάνιση της ομιλίας στους προγόνους μας.

 Και όλες αυτές οι ομοιότητες συνθέτουν το πορτρέτο της γλώσσας κάθε λαού, χωρίς να καταλύουν τη μοναδικότητά της και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της.

 Μοναδικότητα, η οποία χαρακτηρίζει την κάθε γλώσσα ξεχωριστά, αλλά ταυτόχρονα είναι το κυριότερο στοιχείο διαφοροποίησης του ανθρώπου από τα ζώα. Η μοναδικότητα του συνειδητού έναρθρου λόγου διακρίνει τον άνθρωπο και υποδηλώνει την ανώτερη νοημοσύνη του σε σύγκριση με τα υπόλοιπα όντα.

 Ο λόγος, τέλος, προφορικός ή γραπτός, είναι αυτός που βοηθάει τον άνθρωπο να υψωθεί πνευματικά, να ανακαλύψει την προσωπικότητά του και να απελευθερωθεί από τα πράγματα που τον καταπιέζουν.

 Ο λόγος συντελεί στην ανθρώπινη επικοινωνία και ωριμάζει τον άνθρωπο.

 

Σημείωση:

Το γλωσσολογικό αυτό κείμενο είναι αντιγραφή μιας σεμιναριακής εργασίας την οποία δακτυλογράφησα μετά από παράκληση κάποιας συναδέλφου από την Ζάκυνθο. Από τότε  βρισκόταν χαμένη στον υπολογιστή μου. Δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομα της συναδέλφου, αλλά πιστεύω πως δεν θα είχε αντίρρηση να τη δει δημοσιευμένη εδώ. Προκειμένου να την εκμεταλλεύεται μονάχα ο καθηγητής για τον οποίο την είχε γράψει....

 
   
           
     
 

Επισκέψεις μέχρι 1-1-2004: 12.500  Επισκέψεις από 1-1-2004: