Αυτό το σάιτ χρησιμοποιεί Κώδικα Καταγραφής (ΚωΚ ή cookies) κυρίως για την προβολή διαφημίσεων από την Google  - Μάθετε περισσότερα...

Επιμέλεια Ιστοχώρου: Διον. Κ. Παρούτσας

ΑρχικήΕπικοινωνία | Ταυτότητα | Πλοήγηση| Downloads

Περιεχόμενα ιστοσελίδας

 Η λειτουργία του Μονοθέσιου Σχολείου

 Η διδακτική των μαθημάτων στα ολιγοθέσια σχολεία

Κατανομή του χρόνου στα ολιγοθέσια και μονοθέσια σχολεία

Η διατήρηση της Πειθαρχίας στην τάξη

Αν βρήκατε ενδιαφέρουσα αυτή τη σελίδα, προτείνετέ την ή μοιραστείτε την και με τους φίλους σας


 

Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα!

Διον. Παρούτσας

Κατανομή του χρόνου στα ολιγοθέσια και μονοθέσια σχολεία

 

Ένας από τους σπουδαιότερους πονοκεφάλους των δασκάλων των ολιγοθεσίων σχολείων είναι ο τρόπος κατανομής του διδακτικού χρόνου. Αφού διαβάσετε προσεκτικά την "διδακτική των μαθημάτων στα ολιγοθέσια σχολεία", ρίξετε μια μια ματιά στους παρακάτω πίνακες. Με βάση αυτούς πρέπει να κατασκευάσετε το πρόγραμμά σας.

 

Κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο και τάξη στο 3/θ Δημοτικό Σχολείο

α/α

Μαθήματα

ΤΑΞΕΙΣ Α ΚΑΙ Β

ΤΑΞΕΙΣ Γ ΚΑΙ Δ

ΤΑΞΕΙΣ Ε ΚΑΙ ΣΤ

 

 

Α

Β

Συν/
λία

Σύν. ωρών

Γ

Δ

Συν/
λία

Σύν.
ωρών

Ε

ΣΤ

Συν/λία

Σύν.
ωρών

1

Θρησκευτικά

-

-

-

-

-

-

2

2

-

-

2

2

2

Γλώσσα

7

7

-

14

-

-

8

8

-

-

7

7

3

Μαθηματικά

3/2

3/2

-

3

3

3

-

6

3

3

-

6

4

Ιστορία

-

-

-

-

-

-

2

2

-

-

2

2

5

Μελέτη

3/2

3/2

-

3

-

-

3

3

-

-

-

-

6

Γεωγραφία

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

2/2

1

7

Φυσικά

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

3

3

8

Κοιν. Πολ. Αγ.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

1

1

9

Αισθ. Αγωγή

-

-

3/2

3/2

-

-

4/2

2

-

-

3/2

3/2

10

Φυσική Αγωγή

-

-

2/2

1

-

-

2

2

-

-

2

2

11

Ευέλικτη Ζώνη

-

-

5/2

5/2

-

-

4/2

4/2

-

-

3/2

3/2

 

Σύνολο

10

10

5

25

3

3

21

27

3

3

21

27

 

Κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο και τάξη στο 2/θ Δημοτικό Σχολείο

α/α

Μαθήματα

1ο Τμήμα συνδιδασκαλίας

2ο Τμήμα συνδιδασκαλίας

Γεν. Συνδ. Α,Γ,Δ

Α

Τάξεις Γ - Δ

Σύν. ωρών
1ου τμ.

Γεν. Συν.
Β, Ε, Στ

Β

Τάξεις Ε - Στ

Σύν. ωρών
2ου τμ.

Γ

Δ

Συν/
λία Γ - Δ

Ε

Στ

Συν/
λία Ε - Στ

1

Θρησκευτικά

-

-

-

-

2/2

1

-

-

-

-

2/2

1

2

Γλώσσα

-

7

-

-

7

14

-

7

-

-

7

14

3

Μαθηματικά

-

4/2

4/2

4/2

-

6

-

4/2

3/2

3/2

 

5

4

Ιστορία

-

-

-

-

2/2

1

-

-

-

-

2/2

1

5

Μελέτη

-

3/2

-

-

3/2

3

-

3/2

-

-

-

3/2

6

Γεωγραφία

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

2/2

1

7

Φυσικά

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

3/2

8

Κοιν. Πολ. Αγ.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

½

½

9

Αισθ. Αγωγή

-

1/2

-

-

1/2

1

-

½

-

-

½

1

10

Φυσική Αγωγή

2/2

-

-

-

 

1

2/2

-

-

-

-

1

11

Ευέλικτη Ζώνη

-

3/2

-

-

3/2

3

-

3/2

-

-

2/2

5/2

 

Σύνολο

1

12½

2

2

12½

30

1

12½

14½

30

 

Κατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο και τάξη στο 1/θ Δημοτικό Σχολείο

α/α

Μαθήματα

Γενική συνδ/λία Α, Β, Γ, Δ, Ε, Στ

ΤΑΞΕΙΣ Α – Β

ΤΑΞΕΙΣ Γ – Δ

ΤΑΞΕΙΣ Ε - Στ

Γενική συνδ/λία Γ, Δ, Ε, Στ

Σύνολο ωρών

Α

Β

Συνδ/λία Α – Β

Γ

Δ

Συνδ/
λία Γ – Δ

Ε

ΣΤ

Συνδ/
λία Ε - Στ

1

Θρησκευτικά

-

-

-

-

-

-

½

-

-

½

-

1

2

Γλώσσα

-

6/2

6/2

-

-

-

6/2

-

-

6/2

-

12

3

Μαθηματικά

-

3/2

3/2

-

3/2

3/2

 

3/2

3/2

-

-

9

4

Ιστορία

-

-

-

-

-

-

½

-

-

½

-

1

5

Μελέτη

-

2/2

2/2

-

-

-

2/2

-

-

-

-

3

6

Γεωγραφία

-

-

-

-

-

-

-

-

-

½

-

½

7

Φυσικά

-

-

-

-

-

-

-

-

-

2/2

-

1

8

Κοιν. Πολ. Αγ.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

½

-

½

9

Αισθ. Αγωγή

-

-

-

½

-

-

-

-

-

-

½

1

10

Φυσική Αγωγή

2/2

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

1

11

Ευέλικτη Ζώνη

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

Σύνολο

1

11/2

11/2

½

3/2

3/2

5

3/2

3/2

6

½

30

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΪΤ

 Καθημερινή Διδακτική
[Η λειτουργία του Μονοθέσιου Σχολείου] [Η διδακτική των μαθημάτων στα ολιγοθέσια σχολεία] [Κατανομή του χρόνου στα ολιγοθέσια και μονοθέσια σχολεία] [Προγραμματισμός ευέλικτης ζώνης και ένταξη στο πρόγραμμα] [Η διατήρηση της Πειθαρχίας στην τάξη] [Υπολογισμός κανονικής προϋπηρεσίας] [Πρόγραμμα υπολογισμού προϋπηρεσίας ωρομισθίων] [Πρόγραμμα υπολογισμού κατανάλωσης υγρών καυσίμων]
 Αυτόνομες Ενότητες
[Πελοποννησιακός Πόλεμος:  Βραβευμένο Παιχνίδι] [Τουριστικός Οδηγός Ευρυτανίας] [Ναρκωτικά: Πρόληψη και αντιμετώπιση] [Αρχές Γλωσσολογίας] [Οι ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί] [Ο ρόλος της οικογένειας στην ανάπτυξη του παιδιού] [Πρώτες Βοήθειες] [Σχέδια Μαθημάτων για την προαγωγή της προστασίας των παιδιών] [Υπολογισμός Μορίων: Ποια σχολή να διαλέξω;] [Υπολογισμός Αναγνωσιμότητας Κειμένων]
 Επιστημονικά   Θέματα
[Διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας] [Διδακτική της Γλώσσας] [Πειράματα και διευκρινήσεις στα Φυσικά] [Διδακτική της Ιστορίας] [Οδηγίες για τη διδασκαλία της έκθεσης] [Οδηγός για τη σύνταξη ενός βασικού δοκιμίου] [Διδακτική των Φυσικών Επιστημών] [Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης] [Γίνετε ποιητές: Στοιχεία στιχουργικής] [Υπολογιστής Αναγνωσιμότητας Κειμένων[Συγκριτική Παιδαγωγική ] [Μια έρευνα πάνω στη γνωστική ανάπτυξη] [Ψυχολογία] [Ειδική Αγωγή] [Στασιμότητα και απόρριψη του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο] [Αλλαγές στην ταυτότητα του παιδιού και του εφήβου] [Εκπαίδευση και γνωστικές αλλαγές στη Μέση Παιδική Ηλικία] [Γενετικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες στη γλωσσική ανάπτυξη] [Η υποχρεωτικότητα φοίτησης στο Νηπιαγωγείο ] [Διαφορές συμβατικής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ] [Εκπαίδευση ενηλίκων: Προβλήματα και θεωρητικές απόψεις] [Αναζήτηση πληροφοριών στον παγκόσμιο ιστό] [Επιθετικότητα στο σχολείο] [Διαπολιτισμική Διάσταση στην Εκπαίδευση:  Η μελέτη περίπτωσης δύο δημοτικών σχολείων στην Σουηδία]
Ύλη για Διδασκαλεία & Εξετάσεις
[Εξεταστέα Ύλη  για τα Διδασκαλεία ] [Σημειώσεις Διδακτικής] [Σημειώσεις Ψυχολογίας] [Σημειώσεις Λογοτεχνίας ] [Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης] [Τι σημαίνει διαχείριση της Αλλαγής] [Η ψυχολογία των κινήτρων]
Ευέλικτη Ζώνη
[Θεωρητικό Υπόβαθρο] [Η Ευέλικτη Ζώνη στο Νηπιαγωγείο] [Τα προαιρετικά προγράμματα γενικά] [Σχέδιο Εργασίας:] [Φωτογραφία] [Σχέδιο Εργασίας: Ο μήνας Ιανουάριος] [Σχέδιο Εργασίας: "ΑΓΓΕΙΑ: Από το χτες στο σήμερα"] [Σχέδιο Εργασίας: Η δημιουργία των Εποχών του Έτους ] [Σχέδιο Εργασίας: Οι σεισμοί στον τόπο μου] [Μάθετε τον κώδικα Μορς] [5 ρώσικα παραμύθια σε εικονογράφηση Ιβάν Μπιλίμπιν]
Διάφορα τεστ κουίζ και παιχνίδια
[Παιχνίδια - Διάφορα Χρήσιμα- Τεστ Ευφυΐας και προσωπικότητας]

 

Επισκέψεις από 1-1-2005:

Περισσότερα...